Meg

Meg

Z punktu widzenia czarnej kotki

Uwaga! Ten blog piszę ja, kotka Meg.

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych Świąt!

Nasi ludzie mają czasem dziwaczne pomysły.
Chcieli zrobić nam zdjęcia w śmiesznych mikołajkowych czapkach.



Takie numery to nie ze mną!


Seala trzeba było przytrzymać, ale jemu też ten pomysł nie przypadł do gustu..



Lucy zrobiła złą minę i zasłoniła się ogonem.


Szczęśliwych, zdrowych, Świąt w ciepełku rodzinnym jak również  Dobrego Nowego Roku

życzy wasza

Kotka Meg

7 komentarzy:

  1. No ja ci się nie dziwie że nie chciałaś pozować - kotu nie przystoi - co innego psu chociaż pies też tego nie lubi - uwielbiają to Duzi - Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kot zawsze zrobi co chce - na pewno nie to co mu Duży karze ;))
    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas koty też nie były zachwycone ubieraniem im czapeczki, ale ja się baaardzo uparłam ;) Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałych Świąt i wszystkiego dobrego po świętach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne z was koteczki :D Wesołych świąt i udanego nowego roku!
    p.s przy okazji mam małą prośbę. Proszę zajrzyj na mojego nowego bloga www.batmanija.blogspot.com nikt go nie komentuje na razie. :( Dziękuje z góry :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne kotki :-) Pozdrawiam noworocznie i życzę Wam wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń